kenapa kau tinggal kan aku T707 ;(

ouh my handfone T707 ;( kenape rosak nei ? tak sayang aku keee ? kau
tinggal kan aku terkapai-2 seorang diri . uwaaaaaaaaa . now dah takde enset taw
susa nak contact buah aty aku . kau jahaddddddddd tinggal kan aku .
btw aku rendu kau lah mokk . okey lah cepad . pleasee . HAHA , =="
tanak beli enset baru dahh . nak pakai kau je . =,=

sengsara je doh tade fon . mana nak cari fon duit tarak bhaii ;(
haihhhh . dah-2 jangan tanya fasal fon . nanty aku menangis tak berlagu tahu tak ,
penad nya kerja kan ? rasa macam nak berhenti je . nty ana benti kerja aku
tinggal seorang . OMG ! tanak akuuu . aku benci budak-2 kad sana .
especially KEPALE BESAR ! haha . tu nama gelaran anil dengan aku bg tu budak
sok sok handsome . muka mcm FUCKER ! haha ,

aku paling benci dengan sorang minah cashier nih . fuhhhh . dah lah mcm
pengkid sial ! mengelabah gela . benci gela aku tgk dea . lagi-2 kalao dea
jage dekad floor 3 . menyampah kod tgk muka dea . mengelabahh .
siked-2 nak mengutuk orang je . sumpah aku benci tak padan dengan pengkid !
pengkid pakai skrit . hahaha so cute babeee ;) ilikeee .


No comments:

Post a Comment