thanks for everthing Friendsss ;')


hihi ;') btw post ni for my friends Eky Sykes' . jyeahhh dia terbaik tapi sayang nya kita orang dah tak friends dah , ada sebab yang tertentuu , haa ;') sekurang-kurangnya kita penah jumpa kan ? haha , first time jumpa terbaikk lah kan , kau memang best lah budakk ! muka tak mcm f3 betol , stylo gituwwwww suka baju hardcore kau warnamerah hitam tuu.

kita thanks teman aku g lot10 sampai semua orang ingat kau bf aku padahal takk , AA baru
bf aku , thanks ya , sampai teman aku g cari mesinn photostat bodoh tak jumpa-2 tuu , sampai basah seluar aku , and thanks teman aku g cari kasut . thanks untuk one day tuu ,
rabuu -8.6.2010 (:hikhokk ,

thanks teman aku melalak time bf aku nak tinggalkan aku tu , kau faham aku kan ?
kau yang terbaik lah lah panjang AKA kura-2 . KAU TERBAIK LA , thanks panggil aku
hamster comel . gahhh . AKU SUKA ;') HOPE KAU ALWAYS HAPPY YOO FRIENDS -,-
kau heppy aku plus-plus heppy do , walaupun kita dah tak Friends kad Fb , Hihi

kau jangan lupa bufday akuu . walaupun tak kawan kena wish jugak dalam hati ,
janji kau ingatt ! thnks friendss muhamad fikri arif bin dzulkernain ;') Tcare yaa kura-2 ,
aku akan ingat kau , kau pernah jadi bff terhebat akuu ! hihi ;> thankyouuusomuchh
\k sayang kau biy/ ambik hati takut dia jealouss ;')

Kboiiiii Assalamualaikum ;')

No comments:

Post a Comment