K , isetan i come ;')

hihi , jyeahh , aku back kerja kat isetan , uwaaaa , Terpaksa kayy , sebab aku malas nak
interview bagai-2 , if kat sana aku dah kenal kakak tu , So if nak kerja bila-2 pun bole .
K , tapi yang sedeh nya , firstday je aku cuti time raya , raya ke3 , ke3 , ke4 kakak tu cuti
Okeyy sumpah tak puas hati , mengalahh je lah , Dia tua dari akuu .

K , semua budak lama dah berhenti , now semua budak baruu , K aku bukan kenal
dorang semua , masa arytu aku datang bagi ic semua usha panas je , sumpah aku tak
kesahh lah , Aku lagi lama dari korangg ;') ehem , K , aku rindu semua staff lama isetan ,
paling aku rindu , partner aku si gemuk tuu , HAHA , ty siapa nak teman aku kat counter
gilaa , ;'(

Raya tahun ni mesti lain untuk aku , Sebabnya aku takbole nak raya dengan family, haaa !
Omg , sumpah aku tak suka , ;< K , tapi tak kesahh , yot always ada dengan aku , Thanks
sayang , iloveyouu , HIHI , K , malam ni bole jumpa yot , hihi , sukanyaaaa , ;')

K , boii , Assalamualaikum ;')

No comments:

Post a Comment