Please lahhh jangan macam ni ;'[

Kauorang suka tak kena ugot ? kauorang suka tak diugot ?
hahaha , Apa aku ni , bukan lebih kurang sama je diugot dan kena ugot ;'>
Okay chill baby , chiill up ;'[ KAU YOT YANG UGOT AKU !

Aku taktahu apa jadi dengan hubungan aku . Aku rasa aku boleh naik gila
bila fikir pasal cinta cintun aku ni . Whyyy baby ? haaaa . Yeeee , aku
tahu masalah ni muncul after aku break dengan kau . Aku nak guna kan 
cara cepat tok lupa kan kau , thats why aku pilih dia untuk tolong aku , 
dan dia sanggup nak tolong aku lupakan kau  , And now dia dah berjayaa , \
Clap-2 babyy .

Yeahhhhh . semua orang marah aku  . semua orang tak setuju dengan 
keputusan aku . kenapa ? Eh please , ni life aku . Biar aku yang pilih . 
Aku dah tanak sakit kan aty orang . So please lah . Respect keputusan 
aku . Aku dah malas nak fikir lagi . Sumpah aku cakap wee . Taubat-2

Okayy , aku dah penat berlakon dalam drama , Drama cinta 3 segi
bak kata tut tut ;'> Hihihi . Apaaa lah nak direbut kan . Aku pilih sana 
yang sini mengamuk . Aku pilih sini yang sana menjerit , Wehh gila aku ni ;'(
Aku tersepit kat tenga-2 ni . aku sendiri yang cipta masalah ni . 
Ape kene nta dengan aku ni . To youu . Im really really sorry .
sorry to says lah sayanggg , K ni aku nak cakap dekat kauu .
Please laa , kalau betol kau sayang aku . Kau balik lah ruma . family
kau risauuu . kau dah bape hari tak g class . Aku nak tgk kau jadi
macam dulu k . Lupakan aku . tu yang terbaik untuk kau sayanggg . 
Aku dah penat tgk kau menangis lahh . So pleaseee stop .

okayy . thanks lah buat blog ni untuk aku . Aku hargai setiap
perkataan yang kau time  . Sangat indahh ;'> sampai aku sebak
menangiss ;'(Belog yott ;'>



Hati aku skang berkerumukk . Kemuk-2 , berkecai semua ada .
Ya Allah , kuatkan aku untuk semua ni . aku memang tak kuat untuk lalui 
semua ni ;'(

No comments:

Post a Comment