Aku tak kuat ;\

Assalamualaikum ;\ Sukacitanya aku nak bagi tahu aku tenga sedih , sedih dan
sedihh ;'\ Aku taktahu siapa yang perlu aku Pilih , Aku buntu . Aku bodoh sebab
taktahu nak buat keputusan  untuk hidup aku ;'\ Bole seseorang tlg aku ? Dengan semua
orang aku dah tanya . semua jawapan semua sama . Okayy aku tahu dia memang terbaik
untuk aku . Tapi aku bukan yang terbaik untuk dia . Aku takut aku akan
tinggal kan dia lagi buat kali kedua . Aku takmahuu . Okayy aku sedih sangat
bila aku dapat surat dari dia ,

Aku memang taknak terima surat dari dia . Tapi aku kena terima , penat
dia tulis . Hmm , After aku balik dari keluar , Aku baca sambil naik tangga ,
airmata aku , berderai jatuhhh ;'\ Tanak berhenti . Aku macam rasa apa
yang aku buat kat dia . Ya allah . kenapa aku teruk sangat ni ? Aku
terlalu pandang pada muka , Haaaa . Ya allah ampun kan dosa aku ;'\

Aku takdapat tahan air mata aku . Aku menangis atas kesalahan aku
sendiri . Aku ingatkan aku kuat bila baca surat dia , Tapi tak . mata aku
dengan merah-2 terus menuju masok rumahh , surat still aku pegang ,
Then kaka aku nampak . Dia baca . dia kata aku patot pilih yot .
Sebab dia baik . dia memang nak jaga kau . Dia iklas . Aku tahu
semua tuu ;'\ aku minta maaf sebab maki kau . ;\ Aku bukan
untuk kau lah . kenapa susah sgt kau nak terima . Aku ni
hari hari dibelenggu keliru . Aku taktahu apa yang perlu aku buat
Dah seribu kali aku fikir . Tapi still jugak macam ni ;'{

Okayy . ni surat dia yang berjaya membuatkan aku menagis ,
Aku betol-2 lemah bila baca surat ni . Aku terasa aku ni kejam sangat ,
Sial kan aku ni . Yeeeeee Aku tauu ;') Asal aku ego sangat ni ?
Akuuuuuuuuuuu benci ;'(


 Aku sebak sebab ada orang sayang aku sampai macam ni ;\
 Aku memang jahat kan ?

okayy . surat ni buat aku menangiss ;'\



Kenapa aku sanggup buat semua ni kat kau ? apa salah kau kat aku pun aku
taktahu lah yot . aku minta maaf sgt-2

Yot aku nak kau tahu , aku bukan untuk kau  .  aku taklayak untuk kau ,
Aku mintak maaf . kau cari lah perempuan lain .

No comments:

Post a Comment