Saya taksangka saya happy ;'>


tengok tu . Aku terlampau happy sampai mcm-2 reaksi
muka aku buat . tahu lah comel ;'> okay thankyou \perasan /

Siapa taksuka hari-hari bole jumpa boyfie . Ah ah memang suka . dia
care gila pasal aku . Untunglah ada orang sayang ;') weeeee . okayy
tadi dia ambik aku . kitaorang plan nak terus balik then hati macam 
berat je nak balik ;'> hihi . So tak jadi balik , aku balik ruma siap-siap
terus keluar . okayy aku pakai baju bunga-2 lengan panjang .
ahhhhh sangat comel ;'> Yabedabeduuuuu .

Okayyy . sampai je sg wang terus parking moto . jalan-2 then 
buka puasaa . Aminnn ;'> aku minum air cool blog tadi selamber je
padahal takbuka lagi . HAHA . lupa pula . aku bukan nya puasa kan biy ?
hihi . okayy . then terus jalan-jalan . Aku ternampak spek , Akuuu
nak sangat . mintak dekat dia takdapat . sebab dia mana keje dahh .
so pergi bank cocok duit . Ahhh bole keluarr .Yeayyy . Aku siap
cakap iloveyou kat mesin tuu . siap cium lagi duit tuuu .
sangat kelakar perangai aku time tuu . Aku sendiri pelikk ;'>
Then terus bergegas nak pergi beli spekk . yeayyyyy dapat jugak .
nak tgk aku pakai spek . Okay mari ;'>







Okayyyy . tu dia . comel tak comel tak ? hihi

hihi . bagi kaum adam . kau rajin tak nak snap kan gamba untuk kaum
hawa yang suka gila tangkap gamba ? hahah , Bieyyy thanks layan
kerenah baby , kije tangkap gamba babyy je . hari hari tangkap gamba .
3 hari tangkap gambaa . Ahhhhhhh --" dah 300 gamba . kuat tak kuat
aku tangkap gamba . gila posing betol aku ni ;'> tapi yot kata tak kesahh 
janji aku ada gamba comel-2 janji tak gatal dengan laki lain . hihi ;'>

okayy biyy . thanks tau tau tadi snap kan gamba then ajar baby
bawak moto . Yeayyyy baby dah reti bawak moto pas ni
bole lah bby merempit . HAHAHAHA ;'> euwww . itew tak
cukewr remphit-2 ni derr ;'> nanty itu tiga paku turun . 
mati guaa ;'> Biyy . today im loving youuu ;'>
sayangggggg sangat kat biy . imisschuuuuuu ;') kbaii
.

No comments:

Post a Comment