Inilah rountin harian hidup aku ;'>

Weeee . memang seronok ah kan kerja full ;'|
sumpah bosan lah derr . Lu apa tauu ? gaji dah lah takmasok lagi .
memang si** lah kan . Aku nak makan apa dah awal bulan kot .

Sakit tak sakit . partner kauorang dah dapat gaji tapi kauorang belum 
yang dia bole buat muka tak bersalah . tahulah dia dah dapat gaji . Dah tu
semua benda aku nak kena buat . Iron nak aku je lah . Kau takabis-2 buat
report . Tunggu lah nanty aku buat hal baru kau tauu .
Aku elok-2 respect kau . kang semua hilang ;')

Aku dah geram gila tahap gaban dah ni ;'( haishhhhhhhh . masok lah cepat
cina hoii . Okayy tadi kena full aku memang suka kerja full ni kan ? hihi
banyak lah aku punya suka . bosan tahap anjing nak menyalak tahu tak ?
hihi . But takada lah bosan sangat . Ada ramai geng . haha ;'>
siap ada tangkap gamba . Okayyy mari tgk ;'>


says Hello to ida ;'>
okayy . aku yang tinggi sikit tuu ;'> ahh comelnyaa \jokejoke/
hihi . Yeahhh , dia member seblah brand aku . Ah dia kelakar ;')
okayy . ni boy , kecik and ida ;'>

Kerja kerja kerja . Hari-2 aku kerja . Hari rabu baru aku cuti . 
Derr , orang nepal kerja contrak pun cuti tau ary sabtu dengan ahad ;'>
hihi . okayy . not in mood . Kbaii

No comments:

Post a Comment