ilappppppchuuuu ;'>

weng wengg . Aku ingat aku dah takada gamba dengan dia lagi ;'>

okayy . Assalamualaikum semua . Aku gembiraaa . tersangat gembira sebab 
jumpa dia . dia bukan dapat jumpa aku jee , siap jumpa family aku
lagi . tapi tak rancang pun nak bawak dia jumpa family aku . dah time tuu
nak buka puasaa dengan hujan nya , mak aku memekak suro bawak
dia naik . Aku pun bawak je ahh . dia yang segan bukan aku ;'>

Wuuuu , then then aku dapat seluar romp ayah aku belanja .
Ahh thanks abahh . sayanggg abahh ;'> wuuu , okayyy suka gila
sebab dapat seluar baruu . then then dapat subang baruu .
banyak lah aku beli . tanya yot . ahhaha . Aku nak mcd biy ;'(
hmmmmm . tapi takdapat , sedihhh gilaaa . tapi takpee . 
janji aku tengok kau happy mcm dulu dah cukup . kau hapy kan ?

Btw thanks layan kerenah aku  . aku nak itu nak ini . hahaha . tapi aku
nak elmo tadi . lawaaa . warna warni ;'( kau tanak belikan untuk aku
takapaaa kedekot dengan aku . nty aku suro ehem ehem belikan 
nangis kau nty . HAHAHA ;'> okayyy . ireallyloveyou bunny , 
thanks fo todayy . Ilapchuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ;'>

No comments:

Post a Comment