wo ai ni ;'>

Backgroud green ;'>
Background purple ;'>

Yayyyy , gamba aku je ada hari ni sebab sayang saya takada
mood nak snap picture . Dia kata sebab takada lens , ececececeh , gedik betol ;')


Hoolooo ;'> Jyeahh , saya jumpa buah hati saya tadi . Happy happy tapi mata aku
mengantok gila . Rabak dah mata aku ni asyik bangun pagi , Bila jalan pun dah terbaring
baring dekat bahu buah hati saya ;'> hihi . thankyou sebab adi bantal saya tadi .

Awak saya kenyang sangat sebab makan mcd tadi ;'> hihi , kita minum air cool
 blog kan ? oreo coklat kan ? Nyummmmm sedapnyaaaa , then makan oreo kan ? hihi , 
nyummmmmmmmm ;'> biyyy iloveyou . Ada orang kata myra dengan adep sweet ?
oh no no no , dorang takbole kalah kan kita kan ? Mari lah lawann . Watlekkk jee ;'}
hihi . #bajet je . Okayy then jalan jalan sampai tengok orang , apahal nta tadi , 
budak laki pandang aku semacam je . Takpe , watlek jee . hikhok ;p

Okay then away balik ruma , yot hantar . ingat kan nak lepas sekejap tapi sayang
nya aku penat + ngantok gila . tersunggut-2 dok terkelip-kelip mataa tahan
tidurr ;'> hihi . Buah hati saya kesian kan saya , lalu dia hantar saya balik .
Btw sayang ,  thanks foe todayy , btw sorry takbanyak cerita hari ni ;'>
malas nak type . fenat sgt ni . k bai ;'>

No comments:

Post a Comment