IM SUPERGIRLS ;')

I admire this photooooo ;')
weeeee , ni gamba DP facebook saya ;')
gamba ni nampak gemukk ;'> haha
hihi xp
 Aku tahu kami sweet . ahh ilyy ;')
 ireallyloveyouu ;')
 dia suka tangkap gamba aku cm ni xp
 dia pakai lens nmpk comel . okay ily tauu
 atototo cho sweet ;')
 weeeeeeeeeeeeeeee ;')
SUPERMAN VS SUPERGIRL :")

Hihi tadi tadi kan kan kan , titew keluar dengan superman kitaa . awak adaa ?
hihi . ada jugak eh ? tapi titew tak kesahh . hi stalker blog kita . aku jealous eh ?
kesian nyaaa . awak fake eh ? tak ada muka eh ? kesian nyaa . hihi . opsss
sorryyy . awak nak belog macam kite eh ? buat lah sendiri . selalu sangat
jealous apa yang titew ada . bencilahhh . hahaaha ;'>

yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa --. sorry titew banyak merapu tadi .
Enough lah aisyah . mari kita gosip-2 nak ? tadi titew keluar titew beli barang apa
eh ? takada barang kot tapi banyak orang suro beli itu beli ini . cuci silver lah ,
minyak wangi lah . betol kan jam ah --" weh weh pening baiii --"
tapi semuanya aku minta upahhh --" semua benda kena bayar ma .
masuk tandas pun bukan free , tapi Alhamdulillah masuk tandas
sg wang dah freee . Wahoooooooo -,-

Eh aku kejam ke ? eh aku jahat ke ? Im sorry babyy . sorry tak sengaja marah
kau kat karouke tadi . #karouke 5 star perempuan# Bhahahaha . sungguh
emnarik perhatian saya ayat tuu . kl gengster memang best wuhuuuuu ;'>
eh apa titew merapu ni ? hihi tadi masa hang ; orang banyak panggil titew
shupermernnnnnnn -.- Ahhh tiut tak ? hahaha . apahal pelat je aku malam ni ?
#need kasih sayangg# bahhahahah# apa kena dengan aku ni . kerja perli orang je

Wehuuu . tadi kan kan kan saya minum air coolblog , memang cool lah
blog saya ni . tu sebab ada orang jelaous sampai nak juga blog saya .
sampai stalker blog saya . hihi . hi stalkers thanks please come again babyyy ;')
hihi . aku suka sangat orang benci aku . sampai baru orang sebut nama aku
dia dah mula luah kan semua . apa yang dia tak puas hati aku taktahu  ,
ah ahh ingat aku tak fuck kau ? tggu yeee babyy . ada gamba untuk kau ? special tauu .
limited tauu sebab aku takpena buat tangan mcm ni , Atotototo comel tauuu .


hihi . taraaaaaaaaaaaa . shukerw tak baby ? muah muah ;')

hihi , apa motif aku letak benda ni ? cuba pikir . siapa makan
cili dia yang terasa  PEDAS. ahh muahh ;'>


HIHI . kbaii sayangggg ;')

No comments:

Post a Comment