Alhamdulillah ,

Alololo . imisschu mum ;')


Hoyeahhhhhh -,- lama tak lama ah kan aku tunggu mak aku lepas oeration , sampai
nak bawak bantal tido situ pun ada tauuu , dari pukol 3lebih sampai 10 tak keluar ;')
pehhhhh . berasap je . dua tiga kali juga ah tanya nurse tuuu . Dia bedah mak aku ke apa ni ?
hihihi . Finally keluar jugak . muka memang lemah gila biasa lah baru pas operation kan ? ;'\
then then dorang suro jaga , yelaa mak aku tenga lemah gila kot , siapa lagi kalau bukan 
aku yang kena , Masing-2 kerja . aku je yang cuti and dia nak anak perempuan yang 
jaga , So how ? for you mum . i can do it . Walaupun malam-2 aku takbole tido sebab
aku takot . hihihihi ;')


Then then aku terus away balik ruma siap-2 mandi dah Omeyyy baru gerak g hospital ;')
hoyeahhhhh -,- mum aku muka pucat je , then takbole makan kena puasa . cengkung aku 
tengok mak ni . Makkkk dah kurus oh . Phewittttt ;') yeahh , aku lupa nak snap pix apa 
yang ada dalam perut mak aku tuhh . ada batu . hohoiiii ;') tiga biji . awak nak satuu tak ?
hihihi . Alhamdulillah selamat dah keluar kan batu tuuu , Aku siap bersembang dengan
nenek seblah , membebel je dia . hihi , Layannnnnnnnnnnnnnnnnnn ;') yeahh , hope 
mak cepat sembuhh . rindu nak dengar mak membebel kata aku ni "kerja online je kau ni "
;')

Hihihi tahu tak siapa yang teman kita semalam ? ucukkkkk kita ah . Bhahaha , tapi sayang
dia tido lagi awal dari aku . bola dia kemana , nak teman aku kemana . last-2 bantal dia pergi .
Dehhhh , APTB tauuu ;') tapi takpaa , teman aku sampai 2 lebih pun bole lah . thanks tauu
panjang . kbai ;') Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment