k sayang thankssss ;')

Saya taksangka orang yang saya rapat dulu perangai dia macam ni . K peace .
thanks tau untuk status ni . Mybe untuk aku o adik aku . Clap-clap memang
Omeyyyyy status ni , tu sebab sampai saya print screen ke blog saya yang
hodoh ni . saya rasa macam nak menangis gembira bila ternampak status ni .
saya tahu saya memang tak kenang budi ;')

                                                                       |
                                                                       |
                                                                      \/


Aku kan weh bila nampak status ni aku rasa mata aku macam nak terkeluar , bukan apa
Omeyyy sangat status ni . Akuu tau aku siapa . aku memang tak reti kenang budi
and tak reti nak mengaku salah sendirii   , Yaaaaaa i know babyy ;')
okayy pretty gurls . Dah puas ? saya cukup makan dalam dengan ayat awak tuu ,
Saya tauuu . awak tak pernah iklas tolong saya kan ? Okayy saya takpernah mintak awak
tolong selesaikan masalah saya . Soo what ? siapa yang nak ambik tau pasal
masalah tuuu . okayy about harituuu aku mintak maaf kayy sebab delete kau dua kali
dari facebook ;')

 Saya mintak maaf kalau pasal saya dengan dia awak dengan laki aku bergadoo,
saya mintak maaf sebab time awak ada prob saya tak call macam awak call saya
sanggup buat super savers . Saya hargai . tapi now ? Hihihi . kita dah bermusuh .
Yayyyyyyyyyyy , sukanyaaaa  , orang yang dulu selalu care , salu im saya
dah takada lagii . Hihihi . thanks eiykaaa ;') thanks untuk status ,
Saya cukup cukup cukup terharu dengan semua ni  ,


pls ; thanks foe everything dear .

No comments:

Post a Comment