ku senyum kau menangis ;')

Saya mintak maaf atas segala-galanya 
to muhammad amirul azmir ;') saya sayang awak , 
thanks buat saya menangis buat kali ke 100
yayyyyy , Awak lelaki yang baik tapi sayang awak bukan untuk saya , 
sebab saya bodoh , sebab saya takkan pernah dapat bahagia . 
Adakah ini benar ?


Aku terpanggil membaca blog yot ;') yeahhh yang sepatutnya tuan nya orang lain , 
k thanks buat kan Ex aku blog yang comel lotewww ni . aku ingat kan dia buat sendiri , 
tapi sayang bukan dia , tapi tetap hargai ;') Yeahhh aku mungkin burok kat
mata orang tapi kauorang tau apa yang aku penah hadapi dengan dia ? taktahu so jangan 
buat buat tauu . Ini relationship aku bukan relationship kau baby . so aku update
blog ni bukan nak cari pasal dengan kau . Yaaa kau api aku takot . Apa nak sama kan
perangai aku dengan kau ? eh no baby . aku lagi teruk . aku lagi bodohh kan kan ?
yeahhh puas hati . BODOH BODOH aku ni lah ada orang yang setia sayang aku . 
sayang aku bukan sebab nafsu semata-2 ;') thanks untuk itu sayang ,

Yaaaaa saya mungkin bodoh betul cakap awak . tapi ni hidup saya bukan hidup awak 
saya yang jalani ini semua dan bukan awak . So taksepatutnya awak masuk campur 
yaaaa saya tahu awak bukan kejam sebab saya pernah mengenali diri awak dahulu , 
awak baikkk dengan suara comel masa super savers dengan saya dahulu . YEAHHH
saya dah berumur lapanbelas tahun . tapi sayang saya still tak matang , tolong matangkan
saya untuk hidup saya yang 100% bodohh , manusia yang paling bodoh kan . how sad lah
dear ;') thanks lah buat tu semua . cukup membahagiakan saya walaupun saya takpernah 
bahagia  , aku tauuuuu semua tuu ;') yayyyy , sukanya bila ada orang ikot campur urusan kita , 
apa ni saya show off pasal apa ? maaflah saya cuma terasa maksud awak tentang rogol ;')

okayyyy , pasal aku  bagi harapan dekat dia ? yaaa , memang aku taknak bagi harapan
dekat dia sebab aku tak kuat nak tgk dia menangis , hentak kepala dia pakai helmet , 
yaaaa dia tak sakit kan aku tapi dia sakit  kan diri dia sendiri .Aku mintak
maaf yot . aku bukan takpenah cakap kat kau aku benci kau , tapi tu tak cukup kan ?
apa yang kau nak aku cakap ? Yaaaa aku memang tak sanggup nak tunaikan permintaan kau ,
kau nak suro aku hentak kepale kau pki helmet .aku tak seteruk yang kau sangka aku memang
dah putus  dengan dia , dia susah aku still tlg dia , about  duit ? aku sentiasa tolong dan
aku takpernah kedekot dengan dia , now dia takada duit nak buat medical check up
sekarang dia hutang dengan klinik tu , dia nak tunggu aku dapat gaji then  dia nak
pinjam . aku tak mengharap kan dia bayar pun ;') aku tau dia susahh . aku tak pernah
nak kata aku tinggal kan dia sebab dia tak handsome , tak berduit . tapi kauorang cuba lah
faham aku . jangan nak sibuk urusan aku  , AKU MEMANG TAK MATANG TU SEBAB
AKU MACAM NI . PLEASE PLEASE PLEASE . AKU UPDATE BLOG BUKAN
NAK CARI PASAL AND BUKAN NAK MAIN DENGAN API ;') I KNOW
YOU ALWAYS RIGHT BABY

thanks Allah sebab pinjam kan dia untuk menjaga aku ;')


aku takpernah menafikan yang aku penah rindu dia ,
dia mungkin akan lebih baik bila tak bersama aku ;') i know you love me ,

No comments:

Post a Comment