1 year 3 month 2 week ;')

Hello der . Wuuuuu . sayanggg thanks teman baby g tukar cover handset ni ;')
warna ijau lagi baby beli tapi cover lain-2 . HAHAHAA . warna ijau je sama .
Abang gemuk tuu Gua sedut lemak dia baru tauu . tipu aku bukan main lagi
Okayy chill . bulan puasa ni Aisyah ;'>

Okayy biy sorry sangat buat biy sentap semalam . kalau baby pun
baby sentappp --" Baby taktahu kenapa dia taksuka biy . hmm ;'\ biarlah biy
dia taksuka dia punya pasal lah dia kawin tiga baby taksuka dia kawin
jugak kan ? Takada siapa bisingg kan ? ni baby ada biy je pun dia nak
bising . tak kasik jumpaa selalu ;'( ingat baby suka ke haa ? bby dengar mak cakap
takyah jumpa biy selalu . Abah kau bising ;'\ aku dah buat mukaa . hmm .
Apalah masalah dorang kan ? sakit je hati ni tau

Okayy lupakan lah ;') tadi pergi bazar dengan dia . Ahh seronok je . aku tengok
makanan semua sedap-2 . Ayammmmm gorengggggg ;'> hihi .
but tadi aku beli nasi kukus ayam dara . nyum nyum . memang sedap
gilaaa ;'> Brppppp . Alhamdulillah . then aku dengar dia cakap
kat aku .  " baby ni kadang-2 buat biy happy . kadang-2 buat biy
sedihhh . haha . cinta mana tanpa airmata sayang ;'>
okayy dah lah . Biy jangan sedih-2 tau . bby kesian kat biy .
bby always ada dengan biy tau . baby tau apa yang biy rasa .
biy kena kuat . baby always ada kat be;akang biy tauu . muahh ;'>



Okayy . iloveyou . nanty kita beli baju sama sama nak ?

No comments:

Post a Comment