Sukanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Aku suka gamba ni . Aku sayang gamba ni ;') kau jangan lah jealous pleaseeee xp


Jyeahhh  , tadi hangout firstly memang boring gila . taktahu nak cari baju 
lawa-2 kat mana ? then terus gerak pergi Pavi kejap . pergi butik MNG ;')
yeahhhhh --" baju dia tak banyak choice . aku nak baju lengan panjang
yang stripee tuu . tapi takada  . Ahhh sodihhhh nyaa ;'(
Okayyy then terus away to sg wang balik . Cari kasut flat shoes 
jee . Gua mana layan pakai high heal . Nanty kaki gua sakit ;') hihi 

Then then , pergi kedai kasut mana nta  . jumpa satu kasut ni . Bunga-2
alalala vintage letuwwwwww ;') sukanyaaaaaa -,- then terus beli lah ceritanyaa .
hihi . Finally dapat jugak kan ? then masa dekat pintu cotton on
ternampak adik kepeng aku .Yaya ;'> Ahh kau main selamber je 
tego aku . kau nmpk yot kau cari aku kan ? hihi. dik kau kepeng do .
tulanggg ;'> haha . Then nampak adik faris akuu ;'> tapi dia tak
nmpak aku , how sad ;'\

Tadi kan kan aku tengok yot suka sangat gelakk . Dia punya gelak 
hari ni lain mcm sikit , hahaha ;'> aku pun taktahu kenapa dia keje
gelak je hari ni . Mungkin happy sangat kot ;'> kan biy kan ? hihi
thanks sebab tolong pegang barang-2 baby , tapi biy ni pemalas . suro
pegang sikit merungut ;'( haaaa . tampa kau kang . hihi . okayy 
aku taktahu nak merapu apa . jum tengok gambaaku dengan dia . 
tapi takmo takmo jealouss ;') hihi

 This is my botak ;')
 Idoirealyloveyou ;* Sweet tak sweet tak ?
 hihi . Sweet tak kita ? hihi . biy muka kau kenapa tu ? haha

Okayy  , tak berapa banyak sebab kiteorang asyik gelak je .
non suka buat lawak bodoh . buat muka selenger dekat belakang . 
hahaha ;'> k thanks buat saya happy  hari ni ;'> ilapchuuuuu

 my twin . Says hii ;')
hihi . yeahh nampak sangat aku pendek ;')
hihi .  Ah ah ahhh ;'>
 Alaalalaalala nah ambik gamba comel aku satuuu ;') weeeeeee . Kbai



No comments:

Post a Comment